Komplexní účetnictví účetní jednotky, koordinace účtování o stavu, pohybu a rozdílu majetků a závazků, o výdajích a příjmech, o výsledku hospodaření včetně sestavování účetní závěrky, vedení účetních knih
Zajištění účetní agendy všech došlých dotací
Sledování a evidence pohybů a stavů finančních prostředků na bankovních účtech a kontrola bankovních zůstatků a hotovostí
Zajištění účetní inventarizace majetku a závazků
Ve spolupráci s odborem „Správy majetku a rozvoje města“ uzavírání smluv o pojištění města včetně jejich plnění
Zpracování statistického výkazu o majetku
Zpracování silniční daně, včetně sledování plateb a účetní agendy
Zpracování nové povinnosti ohledně „Pomocného analytického přehledu“
Provádění výpočtu výše platu, zajištění výplaty, zúčtování platu, náhrad platu a dalších plnění poskytovaných zaměstnancům, výpočet a provádění srážek z platu, zajišťování agendy daně z příjmu fyzických osob ze závislé činnosti, pojistného na sociální a zdravotní pojištění
Vedení a archivace údajů o zaměstnancích, provádění registrační a oznamovací činnosti týkající se zaměstnanců města
Vedení, předkládání a uschovávání záznamů a evidenčních listů důchodového pojištění, předkládání záznamů v souvislosti s uplatněním žádosti o přiznání důchodu
Zpracování statistických výkazů o nemocnosti a platech
Zpracování podílu zdravotně postižených osob pro úřad práce
Zajištění agendy náhrad mezd a příloh k žádostem o dávky nemocenského pojištění (ošetřovné, pracovní neschopnosti)
Rozpočtář města, vedoucí odboru
V souladu s pravidly hospodaření s finančními prostředky územního samosprávného celku zajištění a provádění přípravy, zpracování a sestavení návrhu ročního rozpočtu, zpracování výhledového rozpočtu
Zabezpečení rozpisu ukazatelů rozpočtu města pro organizační složky, organizace a další příjemce prostředků včetně projednání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy
Zajištění podkladů pro rozpočtové změny, podklady pro rozpočtová opatření
Zajištění zveřejnění návrhu rozpočtu před jeho projednáním zastupitelstvem města
Zajištění rozpočtovou agendu u došlých dotací nebo jiných účelově vázaných rozpočtových prostředků
Kontrola čerpání a užití dotací nebo jiných účelově vázaných rozpočtových prostředků
V rámci zajištění hospodaření podle schváleného rozpočtu zajištění provádění pravidelné, systematické kontroly hospodaření města, organizací a organizačních složek
Sledování vývoje hospodaření podle rozpočtu města, provádění rozborů, předkládání doporučení a návrhů opatření ke zlepšení efektivnosti hospodaření
Zpracování daně z přidané hodnoty, daně z příjmu PO za obec včetně agendy