Město Benátky nad Jizerou
Město Benátky nad Jizerou Oficiální stránky města

Sekretariát a vnitřní věci

Působnost v oblasti samosprávy

  • administrativa a sekretariát starosty, místostarosty a tajemníka
  • evidence právních předpisů, tvorba obecně závazných vyhlášek a nařízení města
  • smluvní vztahy + centrální evidence smluvních vztahů
  • personalistika
  • administrativa spojená se zasedáními Zastupitelstva a Rady města
  • zahraniční vztahy
  • vymáhání pohledávek (ve spolupráci s finančním odborem)
  • hlášení městským rozhlasem
  • žádosti, stížnosti a podněty občanů
  • organizačně zabezpečuje bezplatné odborné praxe studentů škol na městském úřadě
  • sociální služby, zejména v oblasti sociálního poradenství, terénní sociální práce, apod.
  • vedení komise pro občanské záležitosti (vítání občánků, významná jubilea, výročí svateb)
  • příprava a zpracování žádostí o dotace z různých zdrojů (kraj, ministerstva, operační programy EU, fondy, nadace, a jiné); zpracování vyúčtování a závěrečných zpráv k poskytnutým dotacím
  • zajištění voleb
  • Opatrovnictví zletilých občanů, kteří byli omezeni, nebo zbaveni způsobilosti k právním úkonům
  • Ustanovení zvláštního příjemce důchodu v případě, kdy oprávněný, tj. důchodce, není schopen vzhledem ke svému nepříznivému zdravotnímu stavu přebírat důchod a hospodařit s ním
  • aktualizace internetových stránek města
  • zpracování podkladů pro Zpravodaj Benátecka
  • spisová služba a předarchivní péče o dokumenty, příprava skartačního řízení
  • obsluha telefonní ústředny
  • poskytování informací a tiskopisů občanům
  • vedení knihovny úřadu
  • evidence přijatých faktur
  • evidence pošty pro osoby s trv. pobytem Zámek 49
  • evidence docházky
  • objednávky a evidence vzdělávacích akcí pro zaměstnance
  • zveřejňování informací na úředních deskách
  • vedení skladu kancelářských potřeb
  • evidence ztrát a nálezů

Působnost v oblasti přenesené působnosti pověřeného úřadu

  • přestupková agenda spojená s přestupkovou komisí
  • spolupráce s Policií ČR, soudy a dalšími orgány státní správy, podání zpráv, vypracování posudků
  • poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
  • vydávání rybářských lístků
  • výkon státní správy na úseku matriky - vyřizování žádostí o uzavření manželství, žádostí pro církevní sňatky, zápisy do matričních knih, vydávání oddacích listů, rodných listů, úmrtních listů, zápisy do zvláštní matriky, určení otcovství souhlasným prohlášením rodičů, změny jména a příjmení, apod.
  • matriční úřad vede matriční knihy pro svůj správní obvod
  • ověřování (vidimace a legalizace)
  • evidence obyvatel – vedení evidence obyvatel, zajišťování změn trvalého pobytu, správa registru adres, poskytování údajů z informačního systému evidence obyvatel, vedení správních řízení na zrušení údajů o trvalém pobytu, vedení a aktualizování seznamu voličů, nahlašování doručovacích adres, zprostředkování kontaktu, roční statistika

Kontakty

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
24 25 27 28 2
4 5 7 8 9
10 12 13 14 16
17 18 19 20
27 30
31

Rizika a nebezpečí

Mobilní aplikace

V obrazeGoogle playApp Store

Aktuální počasí

dnes, sobota 15. 3. 2025
slabý déšť 10 °C 8 °C
neděle 16. 3. zataženo 10/7 °C
pondělí 17. 3. jasno 10/2 °C
úterý 18. 3. jasno 13/2 °C

Fotogalerie

Náhodná fotogalerie

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE:4
DNES:170
TÝDEN:4150
CELKEM:1851004